Що робити, якщо загубив банківську картку: Топ-6 першочергових кроків | Moneyveo.ua
0 800 21 9393 укр
рoс
media image

Що робити, якщо загубив банківську картку: 6 першочергових кроків

1 лип. 2024 р. Статті

Платіжні системи стали важливою частиною життя багатьох користувачів, тому знати, що робити, якщо загубив банківську картку – ніколи не зайве. Які кроки зробити, щоб мінімізувати ризики та можливі збитки? Куди звертатися і як діяти в такій стресовій ситуації? У цій статті ми покроково розберемо алгоритм дій.

Шість першочергових кроків у разі втрати картки

Отже, перші хвилини після виявлення пропажі картки – найважливіші. Зволікання може дорого обійтися, адже якщо картка потрапить до рук шахраїв, вони можуть швидко скористатися коштами на рахунку. Тому так важливо зберігати спокій і діяти максимально оперативно. Далі детально розглянемо, що робити, якщо загубив банківську картку.

Крок 1. Блокування картки

Найголовніше – якомога швидше заблокувати загублену картку. Це необхідно зробити, щоб запобігти можливим несанкціонованим операціям за рахунком. Є кілька способів:

  1. Зателефонувати на гарячу лінію банку. Номер телефону служби підтримки зазвичай вказано на офіційному сайті. Потрібно повідомити оператору про те, що трапилося, і він допоможе виконати необхідні дії після уточнення даних. У деяких банків є виділена лінія для екстреного блокування карт, що працює 24/7.

  2. Заблокувати картку через застосунок або онлайн-банкінг. Якщо пропажу виявлено не в робочий час відділень і додзвонитися до call-центру не вдається, можна самостійно деактивувати рахунок у кілька кліків. Для цього потрібно зайти в мобільний банк або вебверсію інтернет-банкінгу, знайти розділ управління картками та натиснути відповідну кнопку. Найімовірніше, доведеться підтвердити дію через SMS, тому важливо, щоб номер телефону, на який зареєстровано рахунок, був поруч.

Також ви можете звернутися особисто до найближчого відділення. Якщо воно розташоване недалеко, можна відразу піти туди та написати заяву про блокування. Але в такому разі однаково важливо переконатися, що картка не потрапила в чужі руки.

Крок 2. Заява в поліцію

Якщо є підозра, що картку не просто загублено, а її вкрали – варто подати заяву в поліцію. Крадіжка – це кримінальний злочин, який має бути відповідним чином задокументовано.

Під час звернення до правоохоронних органів важливо вказати якомога більше подробиць: час, місце, обставини зникнення картки. Якщо картку витягли із сумки або гаманця в громадському місці, органи опитають можливих свідків і пошукають записи з камер відеоспостереження.

Своєчасна заява підвищить шанси на повернення коштів, якщо шахраї все ж встигнуть ними скористатися. Банки охочіше йдуть назустріч клієнтам, які активно співпрацюють із поліцією в розкритті злочинів.

Крок 3. Перевірка руху коштів за рахунком

Навіть якщо картку вже заблоковано, необхідно уважно перевірити виписку за рахунком і відстежити всі транзакції, що відбулися після її зникнення. Сучасні інтернет- і мобільні банки дають змогу завантажити детальну історію операцій за будь-який період у кілька кліків.

Якщо у виписці виявляться підозрілі транзакції, які власник картки не здійснював, – потрібно відразу повідомити про них у банк. Це можуть бути покупки в незнайомих магазинах, перекази на чужі рахунки, зняття готівки в банкоматах. Усі такі операції мають бути оскаржені.

Що раніше шахрайські транзакції буде виявлено, то вища ймовірність повернення списаних коштів. У деяких випадках банку вдається відкликати або заморозити платіж, але для цього необхідно діяти максимально швидко.

Читайте також: Вигоди кредитних карток

Крок 4. Повернення коштів на рахунок

Якщо зловмисникам усе ж вдалося зняти гроші з картки до її блокування, не все втрачено. Потрібно якомога швидше звернутися в банк із заявою про незгоду з транзакцією. У ній важливо детально описати всі обставини крадіжки та вказати спірні операції з виписки.

Банк зобов'язаний провести розслідування за такою заявою і, якщо вини клієнта в крадіжці не знайдено, повернути викрадені кошти. Для власника картки головне – вкластися в строк до 24 годин після зникнення грошей. У такому разі шанси на повернення істотно підвищуються.

Звичайно, не завжди вдається довести факт шахрайства й повернути гроші. Особливо якщо втрата картки сталася з вини самого клієнта – наприклад, він передав картку третім особам або зберігав ПІН-код разом із нею. Тому так важливо завжди дотримуватися правил безпечного використання платіжних карток.

Крок 5. Перевипуск картки

Після блокування старої картки логічним кроком буде її перевипуск. Для цього потрібно звернутися в банк і написати відповідну заяву. Зазвичай це можна зробити як у відділенні, так і через онлайн-канали – мобільний банк або вебсайт.

Перевипуск фізичної картки з тим самим номером займає певний час – від 3 днів до 2 тижнів, залежно від банку й типу картки. Але не варто турбуватися, адже старий рахунок і баланс на ньому повністю збережуться. Просто саму картку можна буде отримати в зазначеному відділенні банку через визначений термін.

Багато сучасних банків також пропонують клієнтам отримати карту з новим номером або оформити поточну віртуально – обидві автоматично підключаються до поточного рахунку. Залишиться тільки під'єднатися до платіжних сервісів смартфона – і можна розплачуватися нею онлайн і офлайн.

Крок 6. Отримати кошти з іншого джерела

Іноді втрата картки застає зненацька в той момент, коли кошти особливо необхідні. Раптово залишитися без грошей вкрай неприємно, адже потрібно оплачувати поточні рахунки, здійснювати обов'язкові покупки. Якщо відновлення доступу до власного рахунку затягується, а позичити немає в кого – на допомогу приходять онлайн-кредити.

Moneyveo – перший український сервіс, що видає кредити повністю онлайн, без відвідування відділень і черг. Щоб отримати потрібну суму тут і зараз, достатньо мати підключення до інтернету та платіжну картку будь-якого українського банку.

Серед головних переваг нашого сервісу:

  1. Швидке оформлення кредиту. Гроші надходять на картку протягом близько 10 хвилин після подання заявки. Процес оформлення максимально автоматизований, тому ймовірність схвалення дуже висока.

  2. Цілодобова робота без вихідних і свят. Не потрібно підлаштовуватися під режим роботи відділень – подати заявку на кредит можна в будь-який день і час доби. Система приймає та обробляє запити 24/7.

  3. Мінімальний пакет документів. Для отримання кредиту достатньо паспорта та ІПН, жодних довідок і поручителів не потрібно. Актуально, якщо всі документи зберігалися разом із загубленою карткою.

  4. Лояльні умови. Ми йдемо назустріч клієнтам із зіпсованою кредитною історією і низьким офіційним доходом. Головне – адекватно оцінювати свої можливості щодо повернення коштів.

  5. Високий рівень безпеки. Сервіс підтримує міжнародний сертифікат PCI DSS, що підтверджує захист персональних і платіжних даних клієнтів за найвищими стандартами. Уся інформація передається зашифрованими каналами та недоступна третім особам.

Взяти кредит

Скористатися нашим сервісом – реальний шанс вирішити поточні фінансові труднощі та не сподіватися на банки з їхніми бюрократичними процедурами.

Читайте також:  Що таке кредитний портфель

Як знизити ризики втрати

Своєчасне блокування картки, звернення до поліції та банку істотно знижують можливі ризики та збитки. А якщо необхідні гроші на поточні потреби – на допомогу приходять онлайн-кредити. Але також корисно заздалегідь підстрахуватися від подібних ситуацій. Для цього завжди потрібно дотримуватися простих правил безпеки використання платіжних карт:

  • ніде не записувати ПІН-код, а під час набору на клавіатурі прикривати його рукою від сторонніх очей;

  • не передавати картку третім особам, навіть родичам і друзям;

  • користуватися тільки перевіреними банкоматами в безпечних місцях, уважно оглядаючи їх на предмет підозрілих пристроїв;

  • увімкнути SMS-інформування за всіма операціями з карткою;

  • встановити ліміти на зняття готівки та онлайн-транзакції;

  • тримати картку в надійному місці, окремо від інших речей і документів.

Але навіть якщо перестороги не вберегли від форс-мажору – важливо пам'ятати, що треба зберігати самовладання та швидко діяти за чітким планом. Тоді наслідки втрати картки будуть мінімальними, а ситуація вирішиться швидко й порівняно безболісно.

FAQ

Як зняти гроші, якщо загубив картку?

Зняти готівку без картки можна в касі банку, пред’явивши паспорт. Також деякі банки дозволяють здійснити переказ із втраченої картки на іншу картку онлайн або пройти авторизацію в банкоматі за допомогою номера телефону.

Що робити, коли загубив пенсійну картку?

У разі втрати пенсійної картки необхідно терміново звернутися до банку-емітента для її блокування. Далі потрібно замовити перевипуск картки, звернувшись до відділення банку з паспортом, ідентифікаційним кодом та заявою.

Ваша оцінка
Рейтинг: 5.00 з 5 (Голосів: 1)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

За продуктом «Смарт» компанією можуть надаватись знижки на загальні витрати за споживчим кредитом, виражені у процентах річних від загального розміру виданого кредиту. Такі знижки надаються споживачу шляхом надання Промокоду, який споживач має можливість використати до моменту укладення кредитного договору.

Цифрове значення знижки виражене в співвідношенні реальної річної процентної ставки (далі - РРПС), розрахованої згідно «Правил розрахунку небанківськими фінансовими установами України загальної вартості кредиту для споживача та реальної річної процентної ставки за договором про споживчий кредит», затверджених Постановою Правління Національного банку України від 11.02.2021 № 16, за стандартних умов Істотних характеристик продукту «Смарт» та умов застосування Промокоду. Під стандартними умовами мається на увазі припущення застосування процентної ставки 357,7% відсотків річних, комісії за надання кредиту 6% від суми кредиту, дострокового погашення всієї суми кредиту на 30 (тридцятий) календарний день Дисконтного періоду (максимального строку Дисконтного періоду для 1-6 Рівня лояльності клієнта) та, відповідно, РРПС – 3893,56% річних.

Із порядком розрахунку знижок за такими Промокодами, що надаються Компанією, можна ознайомитись за посиланням:

https://site.moneyveo.ua/service/content/documents/bf9e1a6d-2826-4b15-9907-45b6cb5ed2e2

ВАЖЛИВО: знижка за Промокодом діє лише за умови дострокового погашення всієї суми кредиту протягом 6 (шести) календарних днів від дати закінчення Дисконтного періоду або за умови продовження Дисконтного періоду.

 

За продуктом «Тренд» кредитодавцем може бути надано Промокод, використання якого надасть можливість позичальнику отримати кредит із знижкою на розмір комісії за видачу кредиту.

Нижче наведені приклади розрахунку знижки на розмір комісії за видачу кредиту, що надається шляхом застосування Промокоду до моменту укладення кредитного договору.

Цифрове значення знижки виражене в співвідношенні розміру комісії за видачу кредиту (який у свою чергу виражений у співвідношенні до розміру чистої суми кредиту), яка застосовується за звичайних умов кредитування продукту «Тренд» та комісії за видачу кредиту за умови застосування Промокоду.

Під звичайними умовами кредитування продукту «Тренд» мається на увазі застосування комісії за видачу кредиту у розмірі від 10% до 30% від чистої суми кредиту (суми, що отримує споживач після вирахування комісії за видачу кредиту з суми кредиту) в залежності від строку кредитування – від 2 до 6 місяців (5% за кожен місяць строку користування кредитом, що узгоджений між сторонами у договорі).

Для прикладу:

При застосуванні Промокоду на знижку 50% на комісію за видачу кредиту, при отриманні кредиту продукту «Тренд» на строк 6 місяців, комісія за видачу кредиту буде складати 15% від чистої суми кредиту;

При застосуванні Промокоду на знижку 40% на комісію за видачу кредиту, при отриманні кредиту продукту «Тренд» на строк 6 місяців, комісія за видачу кредиту буде складати 18% від чистої суми кредиту.


ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАНІВЕО ШВИДКА ФІНАНСОВА ДОПОМОГА» (далі – Кредитодавець) цим повідомленням інформує та попереджає споживачів фінансових послуг про можливі наслідки в разі користування споживчими кредитами Кредитодавця.


Перелік різновидів споживчих кредитів Кредитодавця:

1.          Кредитний продукт «СМАРТ».

2.         Кредитний продукт «ТРЕНД».

3.         Кредитний продукт «ТЕМП»


Сума (ліміт), на яку(ий) може бути наданий Кредит:

Для продукту «Тренд» - мінімальна сума кредиту згідно кредитного договору 2 200,00 грн, а максимальна – 45 500,00 грн. Оскільки при укладенні договору із суми кредиту утримується комісія за надання кредиту, то споживач отримує чисту суму кредиту в розмірі від 2 000 грн до 35 000 грн.

Для продукту «Смарт» - мінімальний розмір кредитного ліміту становить 500 грн, максимальний – 40 000 грн. Мінімальна сума, яка може бути отримана за першим траншем відповідно до електронного договору – 500 грн.

Для продукту «Темп» - мінімальний розмір кредитного ліміту становить 500 грн, максимальний – 27 000 грн. Мінімальна сума, яка може бути отримана за першим траншем відповідно до електронного договору – 500 грн.


Строк користування Кредитом:

Для продукту «Тренд» - мінімальний строк користування Кредитом становить 2 місяці, максимальний – 6 місяців.

Для продуктів «Смарт» та «Темп» - до 5 років (до 1827 днів). Надається Дисконтний період кредитування для нових клієнтів від 3 до 20 днів та для постійних – до 65 днів згідно Рівня лояльності (з можливістю продовження Дисконтного періоду за умови виконання дій, передбачених договором).


Періодичність погашення Кредиту

Для продукту «Тренд» - один раз на місяць згідно графіку платежів.

Для продуктів «Смарт» та «Темп» - проценти за користування кредитом сплачуються не пізніше останнього дня дисконтного періоду. Кредит та комісія за надання кредиту (за наявності) - після спливу строку кредитування.


Інформація про додаткові та/або супутні послуги, уключаючи послуги кредитних посередників та третіх осіб:

Для продукту «Тренд» - надається супутня послуга з надання кредиту, за яку утримується обов’язкова разова комісія, та яка полягає в наданні фінансових послуг дистанційними каналами зв’язку в цілодобовому режимі та вважається наданою після надання споживачу чистої суми кредиту. Обов'язкова разова комісія за оформлення кредиту залежить від обраного строку кредитування з розрахунку 5% від чистої суми кредиту за кожен місяць (тобто, якщо споживач оформляє кредит на 2 місяці, одноразова комісія становитиме 10% від суми, яку споживач отримає на картку).

Для продуктів «Смарт» та «Темп» - у Кредитодавця відсутні додаткові та/або супутні послуги, уключаючи послуги кредитних посередників та третіх осіб.


Порядок дій споживача у випадку несанкціонованого доступу або зміни його інформації в системах дистанційного обслуговування Кредитодавця

У випадку несанкціонованого доступу або зміни інформації споживача в системах дистанційного обслуговування Кредитодавця, споживач повинен негайно звернутись до Кредитодавця одним з наступних способів:

  • шляхом направлення листа за адресою: 01015, м. Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15-Б, поверх перший;
  • шляхом направлення електронного листа на e-mail: support@moneyveo.ua або support@freecredit.com.ua;
  • зв’язавшись за номером телефону: 0 800 21 9393 або 0 800 21 5300 (безкоштовно з будь - яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).


Порядок та процедура захисту персональних даних споживачів:

Кредитодавець здійснює обробку персональних даних споживача відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» з метою укладення та виконання правочину (електронного договору), стороною якого є споживач чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу споживача.

Реєструючись в інформаційно-телекомунікаційній системі Кредитодавця та проставляючи відповідну відмітку, споживач підтверджує те, що ознайомлений з «Повідомленням про обробку персональних даних клієнтів товариства з обмеженою відповідальністю «МАНІВЕО ШВИДКА ФІНАНСОВА ДОПОМОГА», розміщеним за посиланням https://moneyveo.ua/ru/confidentiality/#confidentiality або https://freecredit.com.ua/uk/confidentiality/#confidentiality та згоден на передачу і отримання інформації до та з БКІ, а також від операторів мобільного зв'язку» (далі – Повідомлення), а також підтверджує, що ознайомлений з метою обробки персональних даних, зазначених у вказаному Повідомленні, правами, наданими йому як суб’єкту персональних даних згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», та використання його персональних даних Кредитодавцем.

Споживач може добровільно надати Кредитодавцю згоду на обробку своїх персональних даних з метою отримання рекламно-інформаційних матеріалів або з іншою зазначеною метою.


Умови дострокового розірвання договору про надання споживчого кредиту, а також спосіб такого розірвання договору, строки та умови повернення коштів:

У разі затримання споживачем сплати частини Кредиту та/або процентів за користування Кредитом щонайменше на один місяць Кредитодавець має право вимагати повернення споживчого кредиту, строк виплати якого ще не настав, в повному обсязі, шляхом повідомлення споживача про дострокове припинення договору. При цьому договір вважається розірваним з моменту відправлення відповідного повідомлення.
Споживач має право протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня укладення Договору відмовитися від Договору, розірвати чи припинити Договір, без пояснення причин, у тому числі в разі отримання ним грошових коштів. У такому випадку Позичальник зобов'язаний повернути суму отриманого Кредиту та нарахованих процентів за користування Кредитом відповідно до кількості днів користування. Про намір відмовитися від Договору, розірвати чи припинити Договір, Позичальник повідомляє Кредитодавця у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді з накладенням електронних підписів, електронних цифрових підписів, інших аналогів власноручних підписів у порядку, визначеному законодавством). Протягом 7 (семи) календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Договору, розірвання чи припинення Договору про споживчий кредит, Позичальник зобов’язаний повернути Кредитодавцю грошові кошти, одержані згідно з цим Договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Договором про споживчий кредит. Наслідком таких дій (після виконання Позичальником зобов’язання повернути суму отриманого Кредиту та нарахованих процентів за користування Кредитом відповідно до кількості днів користування) є припинення зобов’язань Сторін за Договором.


Інформація про право споживача після припинення дії договору звернутися до фінансової установи із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань.

Споживач має право після припинення дії Договору, включно у зв’язку із завершенням строку його дії, розірванням або виконанням договору, звернутися до Кредитодавця із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених Договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за Договором у повному обсязі. Така інформація (довідка) надається Кредитодавцем у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Кредитодавцем такого запиту. Така інформація (довідка) надається тільки за запитом, що оформлений у відповідності до вимог законодавства щодо захисту таємниці фінансової послуги.


Повідомлення про передачу інформації до Кредитного реєстру Національного банку України.

Повідомляємо про те, що відповідно до Закону України від 14 грудня 2021 року № 1953-IX «Про фінансові послуги та фінансові компанії» (далі – Закон) компанія з 01 липня 2024 року зобов’язана подавати інформацію стосовно боржників до Кредитного реєстру Національного банку України у порядку, визначеному Національним банком України.

Відповідно до Положення про Кредитний реєстр Національного банку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України 04 травня 2018 року № 50 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25 грудня 2023 року № 180), до Кредитного реєстру подається інформація про боржників, загальна сума зобов’язань яких (сукупний борг) перед компанією дорівнює 50 тисяч гривень і більше.

Обсяг інформації, що подається компанією до Кредитного реєстру, визначений ч. 3 та ч. 4 ст. 27 Закону.

Боржник має право отримати на безоплатній основі в компанії інформацію про те, яку інформацію стосовно інших пов’язаних з цим боржником осіб було подано компанією до Кредитного реєстру.

Боржник та інші особи, інформація стосовно яких міститься у Кредитному реєстрі, мають право доступу до даних про себе та до відомостей щодо запитів на отримання таких даних стосовно них у порядку, визначеному законодавством про захист персональних даних та нормативно-правовими актами Національного банку України. Національний банк України зобов’язаний протягом п’яти робочих днів з дня отримання заяви заявника безоплатно надати йому інформацію з Кредитного реєстру або повідомити про відсутність у Кредитному реєстрі інформації стосовно нього у визначеному нормативно-правовими актами Національного банку України порядку.

Боржники та інші особи, інформація стосовно яких міститься у Кредитному реєстрі, у разі незгоди з інформацією, що міститься стосовно них у Кредитному реєстрі, мають право звернутися до Національного банку України з заявою про виправлення чи видалення такої інформації.


Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

•         витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

•         витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

•         шляхом направлення листа за адресою: 01015, м. Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15 Б, поверх перший;

•         шляхом направлення електронного листа на e-mail: support@moneyveo.ua або support@freecredit.com.ua;

•         зв’язавшись за номером телефону: 0 800 21 9393 або 0 800 21 5300 (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.