Moneyveo вручила студентам 100 000 грн за кращі онлайн-проєкти
Moneyveo привітала студентів «Могилянки» із завершенням практичного курсу з онлайн-маркетингу. Компанія нагородила авторів трьох робіт разовими стипендіями на загальну суму 100 000 грн.
Одним із ключових
напрямків корпоративної соціальної відповідальності Moneyveo є освітні проєкти. Компанія підтримує обдаровану
українську молодь і допомагає їй здобувати практичні знання та навички для роботи в сучасному бізнес-середовищі.
Зокрема вже два роки поспіль триває співпраця команди Moneyveo з Національним університетом «Києво-Могилянська
академія». А восени 2020 року компанія уклала з факультетом інформатики закладу Меморандум про співпрацю.
У рамках спільної роботи співробітники департаменту маркетингу Moneyveo розробили для студентів курс на тему «Пошукова оптимізація вебзастосунків». Представники компанії розповідають студентам про пошукову оптимізацію, рекламні кампанії у мережі, побудову SMM-стратегії та роботу з Google Analytics.
Через лекції та практичні завдання Moneyveo ділиться зі слухачами своєю професійною експертизою, коригує і спрямовує їхню роботу. Протягом курсу студенти створюють власні вебсайти, вчаться їх оцінювати, просувати в інтернеті, розраховувати та оптимізувати бюджети тощо.
У грудні завершився черговий такий курс. Студенти, представники навчального закладу та співробітники Moneyveo зустрілися в режимі онлайн-конференції, щоб дізнатися, чиї ж проєкти перемогли цьогоріч.
«За результатами курсу ми визначаємо три студентські роботи, за які вручаємо стипендії – 20 000 грн, 30 000 грн і 50 000 грн, – нагадав у ході зустрічі комерційний директор Moneyveo Максим Параска. – Ми надаємо кошти, щоб мотивувати студентів і надалі розвивати свої ідеї. Майбутнім стартаперам скажу: не варто розраховувати на блискавичний успіх. Ставте цілі, розписуйте кроки і втілюйте ваші ідеї. Тоді вони можуть принести очікувані результати».
Викладач НаУКМА Максим Корнійчук розповів: представники бізнесу часто говорять про те, що освіта не дотягує до вимог ринку. Але мало хто наважується зробити конкретні кроки, щоб змінити ситуацію. Співпраця з Moneyveo – це шанс для студентів отримати доступ до сучасної бізнес-експертизи.
Сам курс від експертів компанії присвячений не лише інтернет-маркетингу. У ньому йдеться про лідерство, керування командами та проєктами, про дослідження ринку, генерацію ідей, бізнес-аналіз та управління бюджетами. Це саме те, що потрібно сучасним студентам – максимально наближатися до реальних умов бізнес-середовища, в якому їм доведеться працювати. Вони мають розуміти, як за допомогою інструментів застосовувати на практиці отримані у виші знання.
«Ми живемо у технологічному світі та маємо навчитися швидко адаптуватися до змін. Щоб досягти успіху, нам треба бути ініціативними, креативними і постійно розвиватися. Ця динаміка закладена і в матеріалах нашого освітнього проєкту для студентів, – підкреслила СЕО Moneyveo Альона Андронікова. – До речі, курс з інтернет-маркетингу спрямований на командну роботу. Адже незалежно від того, на якій спеціальності ви навчаєтеся, сьогодні важливо вміти працювати в команді».
Студенти подякували команді Moneyveo за такий цікавий і насичений курс. Як зазначив один зі слухачів, було дуже корисно отримувати інформацію саме з вуст людей-практиків, які взаємодіяли з тим, про що розповідали. Цього часто не вистачає у навчанні. А стипендії від Moneyveo сприяли створенню між студентами здорової конкуренції та стали для них вагомою мотивацією рухатися вперед.
Читайте також: Moneyveo підписала з Могилянкою Меморандум про співпрацю