Moneyveo – 12 років інновацій, довіри та людяності
У листопаді Moneyveo святкує 12 років. Це не просто дата, а частина історії українського фінтеху. Ми були першими, хто зробив онлайн-кредитування реальністю в Україні, і залишаємося лідером галузі, продовжуючи розвивати зручність, прозорість і відповідальність сервісу. Станом на сьогодні ми видали вже 8,3 млн кредитів на суму понад 43,6 млрд грн.
2025 рік став для Moneyveo роком розвитку й підтримки. Наша компанія продовжила вдосконалювати продукти, реалізовувати масштабні акції, допомагати клієнтам і розвивати культуру соціальної відповідальності.
Продукт та безпека
Ми підвищили максимальну суму Smart до 40 000 грн;
запустили функцію добору коштів для нових клієнтів;
спростили та пришвидшили реєстрацію;
оновили дизайн Особистого кабінету, щоб вам було зручніше;
підтвердили відповідність вимогам PCI DSS, вчергове довівши, що наш сервіс дійсно безпечний.
Акції
2025-й був щедрим на акції та подарунки. Протягом року Moneyveo розіграла: MacBook, 3 iPhone 16, 10 одиниць домашньої техніки, більше 50 промокодів зі знижкою -99,99 %, 25 часткових списань % по кредиту, кешбек на суму 80 000 грн, більше 25 сертифікатів Rozetka та gift.mall різного номіналу, а також подарункові набори Kinder. Наразі триває акція «Дива на 500 000» із призовим фондом понад пів мільйона гривень.
Служба підтримки
Команда контакт-центру у 2025 році опрацювала понад 29 тисяч листів, 81 тисячу дзвінків та 55 тисяч чатів.
В рамках проєкту «Почуй серцем» маємо кілька кейсів, де наші оператори ініціювали адресну допомогу клієнтам у скрутному становищі.
Соціальна відповідальність
Соціальна відповідальність залишається важливою частиною діяльності Moneyveo. У 2025 році компанія стала партнером благодійного боксерського турніру для ветеранів, підтримала організацію «Серцевір», профінансувала закупівлю продуктів для волонтерів БорщдляЗСУ, передавала продуктові набори, солодощі та засоби гігієни дітям і родинам захисників, підтримала благодійний показ Ukrainian Fashion Week та організувала свята для дітей з дитячого будинку у Ворзелі. Загалом компанія задонатила на ЗСУ понад 1 млн грн, провела більше 10 благодійних ініціатив за участі колег, передала на фронт понад 25 кг ліків і вітамінів, відправила 58 посилок та підтримала 18 підрозділів.
Також впродовж 2025 року Moneyveo отримала низку премій і відзнак, що підтверджують довіру клієнтів:
Ukrainian Fintech Awards у номінації Best Consumer Lending Company;
Banker Awards 2025 у номінації "Лідер мікрокредитування";
Українська народна премія в номінації "Сервіс кредитів онлайн 2025";
Finawords (взяли перші та другі місця: "Найкраща МФО", "Найкраща МФО за якістю обслуговування клієнтів", "Найкращий СЕО мікрофінансової компанії", "Найкращий керівник маркетингу", "Найкраща програма лояльності", "Найдешевший кредит МФО", "Експерт року Fintech ринку").
Дякуємо всім, хто голосує за нас і допомагає розвивати небанківське кредитування в Україні.
Moneyveo продовжує доводити, що фінтех може бути не лише технологічним, а й людяним. І саме людяність залишається головною цінністю компанії вже 12 років. Залишайтеся з нами, попереду ще багато див, які ми створимо разом.
Інші цікаві новини
Кредитні продукти
Smart/Trend/Temp
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.
Для продуктів СМАРТ та ТЕМП
У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.
Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:
• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;
• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.
Для продукту ТРЕНД
Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).
Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:
Для продукту СМАРТ та ТЕМП
За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Для продукту ТРЕНД
У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:
Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:
Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.
Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.
Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:
Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:
• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;
• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;
• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).
Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.
Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:
Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.