0 800 21 9393 укр
рoс

Як користуватися грейс-періодом в Moneyveo?

4 лип. 2017 р. Новини

Платіжна дисципліна – важлива умова довгострокових відносин між фінансовою компанією і позичальником. Проте сплатитикредит вчасно вдається не завжди. Іноді для закриття заборгованості банально не вистачає кількох сотень гривень, або ж платіж був здійснений вчасно, але затриманий через технічні несправності.

Розуміючи можливі труднощі зі сплатою, які часом виникають у позичальників, компанія Moneyveo йде назустріч своїм клієнтам і надає їм додатково безкоштовний 3-денний період кредитування. Нагадаємо особливості користування цією послугою.

Грейс-період

Як працює grace-період у Манівео?

Пільговий період не продовжує строк кредитування. Цю умову потрібно враховувати, щоб використовувати його з вигодою. Він починається одразу ж після дати закінчення дії кредитного договору.

Протягом пільгового часу позичальник може повністю сплатити заборгованість і в ці 3 дні не платити за користування грошима. Також у грейс-період доступна послуга пролонгації (подовження строку кредитування). Щоб нею скористатися, потрібно сплатити проценти, нараховані на поточний момент, у т.ч. по 3% за кожен використаний день грейсу.

Важливо зауважити, що технічно, 3-денний пільговий період є простроченням і віддзеркалюється в кредитній історії позичальника. Але найчастіше банки і фінансові компанії не звертають уваги на такий незначний строк, і він не впливає на їх рішення про видачу позичальникові нових кредитів.

Як сплатити кредит під час грейс-періоду?

Якщо гроші надійдуть на рахунок Moneyveo в один з перших 3-х днів після зазначеної в договорі дати сплатою, проценти за них платити не доведеться. Але в разі зарахування коштів із запізненням, пільговий час автоматично перетворюється на прострочення і за кожен день грейс-періоду нараховуються проценти - 1,7% від основної суми кредиту, та пеня - 1,3%.

Щоб уникнути такої ситуації, не слід залишати сплату на останній день грейсу, враховуючи технічні та інші чинники, здатні затримати платіж. Визначитися зі способом оплати потрібно вже за кілька днів до завершення строку кредитування. Це допоможе уникнути прострочення через незалежні від вас причини.

Так, найшвидший і справді надійний варіант – внести кошти через Особистий кабінет користувача на сайті Манівео. Тут ви одразу побачите повідомлення про сплату кредиту і будете впевнені в результаті. Сплачуючи через банк, попередньо передзвоніть на його гарячу лінію і уточніть, як швидко він проводить платежі, щоб це не вплинуло на ваш кредит. Те ж саме можна зробити, якщо ви плануєте вносити кошти через термінал.

Що може допомогти в разі спірних ситуацій з оплатою?

Компанія Манівео завжди йде назустріч користувачам свого сервісу. Вона з радістю допоможе розібратися в будь-якій спірній ситуації, в т.ч. пов'язаній з технічними труднощами, які іноді виникають при оплаті кредитів.

На такі випадки компанія радить завжди зберігати квитанції, скріншоти, виписки і СМС-повідомлення про сплату позики. Вони можуть допомогти вирішити ситуацію, коли затримка платежу відбувається не з вини позичальника.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.